Samen werken aan samenwerking middels opleidingen

Om een adequate zorgverlening tijdens evenementen te garanderen zijn op het vakgebied toegespitste opleidingen noodzakelijk. De wereld van de hulpverlening staat of valt met een goede samenwerking tussen de ketenpartners! De eerste hulpverlener vormt een belangrijke eerste schakel in deze cyclus. Wij hechten er dan ook groot belang aan dat onze hulpverleners toegerust zijn om te functioneren als schakel in de keten. Om dit goed te laten verlopen zijn al onze opleidingen en scholingen zo samengesteld dat ze aansluiten op de volgende schakel in de keten: de huisarts, de spoedeisende hulp van het ziekenhuis of de ambulancedienst. Al onze opleidingen en scholingen zijn dan ook gericht op de ABCD-doctrine, op deze wijze spreken we dezelfde taal, het begin van iedere samenwerking!

Wij bieden (al dan niet samen met onze partners) een groot palet aan opleidingen en scholingen. Alle worden afgesloten met een instellingscertificaat en indien gewenst een diploma/certificaat van Oranje Kruis, Rode Kruis, NRR/ERC , EHBDD

Wij bieden onder andere aan:

• Eerste hulpverlener via Oranje- of Rode Kruis.
  • Basale reanimatie met AED (zowel kinderen als volwassenen)
  • Eerste Hulp bij Drank- en Drugsgebruik (EHBDD)
  • EHBO bij Sportletsel.
  • EHBO bij Kinderen (uitgebreid)
  • Evenementenhulpverlener categorie 1 t/m 3

Voor onze vrijwilligers hanteren wij speciale prijzen!

Zoekt u een specifieke opleiding of heeft u een speciale opleidingsvraag? Neem dan zeker eens contact met ons op. Indien gewenst kunnen wij opleidingen specifiek voor u samenstellen.

Interesse?

Neem vrijblijvend contact met ons op middels het contactformulier.